tisdag 24 juni 2014

Vädret påverkar oss alla, men med Fibro så är det annorlunda!

Även om jag vill att ni ska veta hur min dag är idag så vill jag inte att ni glömmer gårdagens inlägg LÄSA HÄR

Väder, vind, stress e.t.c.

Natten var ett helvete, sömnen var på, av, på, av VÄRKEN gör en galen. Smärtor i knä och höfter när jag vaknar i sängen! Värk i armar och jag hela jävla systemet när jag vaknar i fåtöljen. Tar en insomningstablett för att försöka få lite mer sömn. Det bidde 1 timme. Nu gav jag upp. OK det var inte i ottan men klockan stod på 05,30. Många går upp vid den tiden så det är ju inte konstigt. 
Men min värld är annorlunda. Att inte få den djupa sömnen som behövs och att vakna med VÄRKEN gör mig galen, stressad och ledsen. 
Jag har väldigt stor uppbackning av alla mina vänner så det gör mig posetiv, men att mitt i jävelskapen tänka så går inte. 
Om du haft en förkylning med feber, tänker du inte posetivt eller på dina vänner.
Har du varit fyllesjuk, så tänker du inte posetivt eller på dina vänner.
Du vill bara bli frisk!!! eller?

Gårdagen var sisådär men jag har hellre sisådär än dessa jävla djupa skop.

Om du är intresserad kan du läsa hur DEN JÄVLA  Fibron är, Att leva med Fibromyalgi
Fibromyalgin

KraMia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hur fan ser man ut.....när man inte fattar någonting? Det är ofta det händer för mig. Det är som om synapknappsern ......... hmmm äh,...