måndag 12 februari 2018

Och så en dag missad. 

Men inget ovanligt, för mig! Att jag skriver idag istället är ok, för mig!

Är som nollställd just nu, tom och dränerad. Jävligt jobbig känsla faktiskt. Men jag kan ju glädja er iallafall med att jag hade en mysig lördag. Barnbarnet på besök 💗
Vi bakade jättegoda muffins. Även syrrans barnbarn var här, och så skoj dom har tillsammans. Har ännu inte vågat mig upp i lekrummet för att se hur det ser ut HA HA.
Sen åt dom prinskorv med spagetti även svärsonen som kommit då fick i sig käk.
Och en god äppelmuffins till kaffet var ju inte fel. Ibland händer det att svärmor kan agera svärmor.

Det är ju heller inte det minsta konstigt att jag är down dagen efter liksom. Det är som musklerna skriker vilket gör att sömnen blir lidande. Jo jag har sovtabletter men idiotisk som jag är vill jag inte ta dom förrän i nödfall. Sen måste jag bara ta dom för värken blir inte bättre av att jag inte sover. Huvudet får iallafall vila. För jävlar vad stel jag är sen när jag ska ur sängen men även det bästa för att röra på sig är bara bra!!!!!


Och en vändning.

En vän gick bort igår.

En vän till mig och min gubbe som han känt sen barnsben gick bort i vad vi vet en stroke i helgen. 

Våra tankar går till hans fru och övriga i familjen. 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hur fan ser man ut.....när man inte fattar någonting? Det är ofta det händer för mig. Det är som om synapknappsern ......... hmmm äh,...