onsdag 9 april 2014

Och stegen gå uppåt iallafall.

Jag är ovanför vattenytan idag, känns bra men är trött så in i helv.... Fick ge upp att sova, ligga still vid 02,00 ungefär.

Theres ligger magsjuk. Emelie bättre.

Våra fåtöljer börjar bli insuttna nu så jag måste ha en stor kudde under baken och en bakom ryggen och slutligen en bakom huvudet. Ser för jävligt ut men det blir ganska (med fokus på ganska) bra. Dom har och är min räddning många nätter igenom. Visst har jag en bra säng med en sån där tryckavlastande madrass men det är ändå emellanåt som att ligga på en träbänk, samtidigt som kudden känns som sten. 


Nuså, slut för idag. en av dom liiiiiite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hur fan ser man ut.....när man inte fattar någonting? Det är ofta det händer för mig. Det är som om synapknappsern ......... hmmm äh,...